Wielerpoules
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Grupetto: Wielerpoules voor en door wielerliefhebbers - van de Tour Down Under tot de Tour de Guangxi.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Volg ons op of voor nieuwe updates. Chatten met andere wielervolgers op Skype? Join de chat!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Contact
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 44. Dit aantal is bereikt op di 06 feb 2018, 19:40.
Deadlines
April
3: Dwars door Vlaanderen
7: Ronde van Vlaanderen
8: Itzulia Basque Country
14: Paris-Roubaix
16: Presidential Cycling Tour of Turkey
21: Amstel Gold Race
24: La Flèche Wallonne
28: Liège-Bastogne-Liège
30: Tour de Romandie

Mei
1: Eschborn-Frankfurt
11: Giro d'Italia
12: Amgen Tour of California

Juni
9: Critérium du Dauphiné
15: Tour de Suisse

 

 Stelling van de week!

Ga naar beneden 
+5
Quechua
Bappos
milsen
glenn485
Eyeofdevil
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Stelling van de week! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelling van de week!   Stelling van de week! - Pagina 2 Icon_minitimedi 06 feb 2018, 17:25

Stelling 7: Groenewegen zal dit jaar definitief de stap zetten naar de absolute sprinttop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quechua

Quechua


Aantal berichten : 680
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rotterdam

Stelling van de week! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelling van de week!   Stelling van de week! - Pagina 2 Icon_minitimedi 06 feb 2018, 17:29

Definitieve doorbraak is al geweest, jawel.
Met 22 (TWEEËNTWINTIG) profzeges voor deze 24-jarige jongen waarbij hij de laatste jaren met regelmaat de wereldtop erop legt, zou ik toch durven stellen dat hij bij de absolute sprinttop hoort.

Omdat het een Nederlander is en ik dit in mijn leven nog niet meegemaakt heb, realiseer ik het me alleen nog niet echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
milsen




Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 02-01-18

Stelling van de week! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelling van de week!   Stelling van de week! - Pagina 2 Icon_minitimedi 06 feb 2018, 17:42

Ik vond vorig jaar ook al een aardige doorbraak. Dus om nu te stellen hij zet nu de stap vind ik persoonlijk aan de late kant. Wat een klasbak. Ben benieuwd waar zijn plafond ligt. Hopelijk kunnen we hier jaren van blijven genieten. Kortom ben het met wuechua eens dat is al geweest
Terug naar boven Ga naar beneden
Bappos

Bappos


Aantal berichten : 782
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 32

Stelling van de week! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelling van de week!   Stelling van de week! - Pagina 2 Icon_minitimedi 06 feb 2018, 18:16

Groenewegen is heel snel.
Op pure snelheid kan hij nu niet alleen volgen, maar ook winnen.
Eindelijk een goede Nederlandse sprinter!
Terug naar boven Ga naar beneden
Quechua

Quechua


Aantal berichten : 680
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rotterdam

Stelling van de week! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelling van de week!   Stelling van de week! - Pagina 2 Icon_minitimedi 06 feb 2018, 18:27

Ligt er natuurlijk wel aan wat je ziet als de absolute sprinttop.
Groenewegen kan nog niet een Kittel in topvorm aan, vandaag was het natuurlijk wat ontregeld.
Ik denk dat er een categorie A is waar alleen Kittel in zit.

Daarachter komen dan Demare, Viviani, Kristoff, Gaviria, Sagan, Groenewegen, Greipel, Ewan, Bouhanni,  Cavendish(?), Matthews, Degenkolb, Cort, Guardini, Colbrelli, Bennett, Modolo etc.

Volgorde hierin aanbrengen is wel lastig omdat het allemaal enorm aan vorm ligt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bappos

Bappos


Aantal berichten : 782
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 32

Stelling van de week! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelling van de week!   Stelling van de week! - Pagina 2 Icon_minitimedi 06 feb 2018, 19:01

En voor sommigen ook aan hun trein.
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Stelling van de week! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelling van de week!   Stelling van de week! - Pagina 2 Icon_minitimedi 06 feb 2018, 19:09

Ik ben het eens met de stelling, Groenewegen hinkt nu al tegen de absolute wereldtop aan.
Ik zou persoonlijk niet helemaal goed weten waar ik de grens tussen wereldtop en subtop zou leggen. Kittel en Gaviria staan voor mij gedeeld op 1, Cavendish zou ik misschien ook nog op dezelfde hoogte zetten op basis van 2016, maar die had vorig jaar echt een dramatisch jaar.
Daarna komt gewoon een vrij grote groep met mannen die elkaar altijd kunnen kloppen, maar ook altijd kunnen verliezen van elkaar:
Greipel, Viviani, Groenewegen, Démare, Sagan, Kristoff, Ewan, Bouhanni, Matthews, Degenkolb, Bennett, Coquard.
En dan twijfel ik toch of ik van Groenewegen durf te zeggen dat hij absolute wereldtop is, maar hij zit er wel echt héél dicht tegenaan en heeft ook nog het potentieel om door te groeien.

Lang verhaal kort, ik zou Groenewegen nóg geen absolute wereldtop noemen, maar ik denk dat ik aan het eind van het jaar daar anders over denk.
Terug naar boven Ga naar beneden
milsen




Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 02-01-18

Stelling van de week! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelling van de week!   Stelling van de week! - Pagina 2 Icon_minitimedi 06 feb 2018, 22:44

Weet wel zeker dark. Hoop ook dat van Poppel doorstroomt. Die kan ook wel aan de top gaan kloppen binnen nu en een paar jaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuuuuuukk




Aantal berichten : 1066
Registratiedatum : 13-11-16
Leeftijd : 31

Stelling van de week! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelling van de week!   Stelling van de week! - Pagina 2 Icon_minitimewo 07 feb 2018, 00:12

Ik zou Groenewegen ook nog niet tot de wereldtop rekenen. Ik hoop wel dat dit het jaar van zijn definitieve aansluiting zal zijn! Hij is mij nog te vaak afwezig. Vond zijn 2017 ook helemaal niet zo bijzonder, die touretappe verbloemt een heleboel. Komt niet bij mijn top-5 sprinters van 2017. Viviani, Kittel, Kristoff, Gaviria en Demare zet ik allemaal nog boven hem. En Sagan wellicht ook nog wel, al is het lastig om hem als sprinter te zien
Terug naar boven Ga naar beneden
Quechua

Quechua


Aantal berichten : 680
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rotterdam

Stelling van de week! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelling van de week!   Stelling van de week! - Pagina 2 Icon_minitimedo 08 maa 2018, 12:30

Inmiddels de sterkste sprinter van het moment imo, wereldtop is de discussie al niet meer denk ik. Met deze vorm wint hij in de Tour sowieso wat etappes.



Terug naar boven Ga naar beneden
Mark96

Mark96


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 27

Stelling van de week! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelling van de week!   Stelling van de week! - Pagina 2 Icon_minitimedo 08 maa 2018, 14:15

Als je o.a. Viviani zo achter je weet te houden mag je wel tot de wereldtop gerekend worden ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Stelling van de week! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelling van de week!   Stelling van de week! - Pagina 2 Icon_minitimedo 08 maa 2018, 17:03

Ik kan moeilijk anders dan me hierbij aansluiten! Voor het koersverloop zou het saai zijn, maar ik hoop dat ze in MSR lekker rustig over de heuveltjes gaan, wie weet wat Dylan daar dan kan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuuuuuukk




Aantal berichten : 1066
Registratiedatum : 13-11-16
Leeftijd : 31

Stelling van de week! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelling van de week!   Stelling van de week! - Pagina 2 Icon_minitimedo 08 maa 2018, 17:26

Dylan start niet in MSR ;-). Van Poppel daar kopman
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark96

Mark96


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 27

Stelling van de week! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelling van de week!   Stelling van de week! - Pagina 2 Icon_minitimedo 08 maa 2018, 17:43

dark-knight schreef:
Ik kan moeilijk anders dan me hierbij aansluiten! Voor het koersverloop zou het saai zijn, maar ik hoop dat ze in MSR lekker rustig over de heuveltjes gaan, wie weet wat Dylan daar dan kan!

Als hij zou starten gaan mannen als Kwiat en Sagan echt niet rustig aan doen hoor ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Haarlemmer

Haarlemmer


Aantal berichten : 1295
Registratiedatum : 04-05-17
Leeftijd : 46
Woonplaats : Mooie Noorden

Stelling van de week! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelling van de week!   Stelling van de week! - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 maa 2018, 19:39

Als Dylan de stap nog niet had gezet, is hij dit seizoen hard op weg.
De manier waarop hij BKB won was indrukwekkend.
Indien hij in grote ronde ees meerdere zeges kan boeken, zal hij waar hij start favoriet zijn denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stelling van de week! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stelling van de week!   Stelling van de week! - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stelling van de week!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» La Vuelta: Week 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerpoules :: Wielrennen :: Wielercafé-
Ga naar: