Wielerpoules
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Grupetto: Wielerpoules voor en door wielerliefhebbers - van de Tour Down Under tot de Tour de Guangxi.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Volg ons op of voor nieuwe updates. Chatten met andere wielervolgers op Skype? Join de chat!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Contact
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 44. Dit aantal is bereikt op di 06 feb 2018, 19:40.
Deadlines
April
3: Dwars door Vlaanderen
7: Ronde van Vlaanderen
8: Itzulia Basque Country
14: Paris-Roubaix
16: Presidential Cycling Tour of Turkey
21: Amstel Gold Race
24: La Flèche Wallonne
28: Liège-Bastogne-Liège
30: Tour de Romandie

Mei
1: Eschborn-Frankfurt
11: Giro d'Italia
12: Amgen Tour of California

Juni
9: Critérium du Dauphiné
15: Tour de Suisse

 

 Wat kan er beter?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Wat kan er beter? Empty
BerichtOnderwerp: Wat kan er beter?   Wat kan er beter? Icon_minitimevr 03 mei 2019, 10:25

Goedemorgen,

zoals de titel al doet vermoeden heb ik een vraagje voor jullie, wat kan er beter aan de prono's/site? Ik zit weer in een periode waar ik zin heb dit forum een stukje beter te laten draaien en wanneer ik verhuis win ik ook zo'n 2u per dag aan reistijd van het werk wat ik dan ook deels hier in kan steken!

Ik heb zelf nog wel enkele dingen wat er kan gebeuren maar ik wil eerst even naar jullie luisteren. Dit kan gaan over de prono's, over de site, over het forum, ... Nieuwe ideeën kunnen aangebracht worden, suggesties om iets beter te doen draaien, elk idee is goed. Ook geen enkel idee/suggestie is te klein, als je bijvoorbeeld ergens op de site in een stukje 'officiële' tekst een fout hebt gezien, ook geven! Zo klein mag de suggestie dus ook zijn!

Samen kunnen we proberen deze site opnieuw een extra boost te geven, dus kom maar op!
Terug naar boven Ga naar beneden
Haarlemmer

Haarlemmer


Aantal berichten : 1295
Registratiedatum : 04-05-17
Leeftijd : 46
Woonplaats : Mooie Noorden

Wat kan er beter? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat kan er beter?   Wat kan er beter? Icon_minitimevr 03 mei 2019, 13:59

Just thinking out loud;

* Optimaliseren van organisatie deel.
@fmvbeest was al een begin aan het maken. Hierdoor kunnen meerdere mensen organisatiedeel oppakken, waardor (op termijn) terug meerdere wedstrijden gedaan kunnen worden.
Voorheen werden spontaan koersen georganiseerd buiten ranking om bijvoorbeeld.

*Layout topics opfrissen;
(Wellicht persoonlijk dingetjuh) maar met wat kleine dingen in een topic (denk aan kleur, plaatje, parcours)
Mijns inziens krijg je dan wat frisheid, speelsigheid waardoor wat fun word of minder clinisch.
Bijv; dagklassemenen in kleur van een trui ( indien mogelijk)

* Losse discussie topics
Losse topics linken aan een koers naar ander forumdeel.
Bijvoorbeeld met grote rondes waar we "voorbeschouwen" of linkjes geven, samenvattng van etappes.
Dan in orginele topic wellicht vorbeschouwing met parcours, of iets van poll voor dagwinnaar "voorspellen".

Maar denk wel dat we dan met eerste moeten beginnen anders overbelasten we " organisatoren" wederom.
En daar wij een uniek format hebben qua pronostiek, kunnen we door bovenstaande iets uitbreiden qua leden door fisuel en organasatorisch wat op te frissen en te leuken.
Zeker bij topic deel wil ik daar wel mee verder "experimenteren"

Just my 2 cents.....
Terug naar boven Ga naar beneden
fmvbeest




Aantal berichten : 1081
Registratiedatum : 20-07-17

Wat kan er beter? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat kan er beter?   Wat kan er beter? Icon_minitimevr 03 mei 2019, 18:03

Om op Haarlemmer in te haken. Ik ben inderdaad bezig om iets te maken dat automatisch uitslagen van PCS kan halen en dat ook voor een generiek invul formaat zorgt van renners. Merk dat ik in eerste instantie namelijk vooral bezig ben om alle inzendingen gelijk te trekken zodat ik de namen kan matchen op die in de uitslagen van PCS. Dit kan uiteindelijk beetje bij beetje uitgebreid worden, maar denk in eerste instantie aan een site waar je je teams kan invullen waarbij gebruik gemaakt wordt van een database waar alle renners inzitten zodat deze niet zelf opgegeven hoeven worden. Op den duur zou je hier ook de scores kunnen gaan bijhouden voor de verschillende klassementen, maar dat komt stapje voor stapje. Kan weinig zeggen over wanneer ik zoiets verwacht te hebben.

Als organisatie minder tijd kost en door meer mensen gedaan kan worden (zonder met sheets te hoeven klooien) dan kunnen we zoals haarlemer ook zegt, weer makkelijker opschakelen naar meer koersen (en meer deelnemers). Extra input kost dan in principe geen extra tijd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Haarlemmer

Haarlemmer


Aantal berichten : 1295
Registratiedatum : 04-05-17
Leeftijd : 46
Woonplaats : Mooie Noorden

Wat kan er beter? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat kan er beter?   Wat kan er beter? Icon_minitimeza 04 mei 2019, 21:33

Geen idee of het kan, ik niet iig.
Even een massa prive bericht sturen??
Met dit topic, giro topic, agenda... Een "wake up al" ? Of op skype ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat kan er beter? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat kan er beter?   Wat kan er beter? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat kan er beter?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerpoules :: Grupetto :: Algemeen-
Ga naar: