Wielerpoules
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Grupetto: Wielerpoules voor en door wielerliefhebbers - van de Tour Down Under tot de Tour de Guangxi.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Volg ons op of voor nieuwe updates. Chatten met andere wielervolgers op Skype? Join de chat!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Contact
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 44. Dit aantal is bereikt op di 06 feb 2018, 19:40.
Deadlines
April
3: Dwars door Vlaanderen
7: Ronde van Vlaanderen
8: Itzulia Basque Country
14: Paris-Roubaix
16: Presidential Cycling Tour of Turkey
21: Amstel Gold Race
24: La Flèche Wallonne
28: Liège-Bastogne-Liège
30: Tour de Romandie

Mei
1: Eschborn-Frankfurt
11: Giro d'Italia
12: Amgen Tour of California

Juni
9: Critérium du Dauphiné
15: Tour de Suisse

 

 Wielrennen live bekijken

Ga naar beneden 
+5
Brain Freeze
Bappos
dark-knight
glenn485
Svennieboys
9 plaatsers
AuteurBericht
Svennieboys

Svennieboys


Aantal berichten : 277
Registratiedatum : 13-09-16
Leeftijd : 29
Woonplaats : Breda

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimema 19 sep 2016, 16:55

Hoi sportvrienden,

In dit topic kun je mededelen als je live wielrennen gaat bekijken.
Daarmee bedoel ik in dit geval niet live op de televisie maar langs de weg.
Zijn er bijvoorbeeld meer mensen die morgen naar Breda gaan voor de individuele tijdrit van de Eneco Tour?
Dylan Groenewegen start in de leiderstrui na zijn prachtige overwinning vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimema 19 sep 2016, 17:16

Volgens mij komen ze woensdag of donderdag aan in Ardooie, dat ligt op de weg terug van mijn werk dus goed mogelijk dat ik uurtje vroeger stop en de finish meepik.
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimema 19 sep 2016, 17:56

Ik had graag naar de finish in Lanaken gegaan, met Sittard de enige plaats die een beetje in de buurt ligt voor mij. Jammer genoeg kan ik beide ritten niet.
Veel plezier voor de mensen die wel ergens gaan kijken in ieder geval!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bappos

Bappos


Aantal berichten : 782
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 32

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimema 19 sep 2016, 19:53

Voor mij is de Eneco Tour te ver weg om langs te gaan helaas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brain Freeze

Brain Freeze


Aantal berichten : 437
Registratiedatum : 10-09-16

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimema 19 sep 2016, 19:57

Aanwezig morgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quechua

Quechua


Aantal berichten : 680
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rotterdam

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimema 19 sep 2016, 20:23

Ik ga wel even kijken denk ik, maar eens extra vroeg beginnen zodat ik eerder klaar ben met werk.
Breda is vanaf Rotterdam goed te doen, en tijdritten zijn altijd het leukst om te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimewo 21 sep 2016, 18:23

glenn485 schreef:
Volgens mij komen ze woensdag of donderdag aan in Ardooie, dat ligt op de weg terug van mijn werk dus goed mogelijk dat ik uurtje vroeger stop en de finish meepik.

En toen stond mijn baas plots bij mij: 15u vergadering! Rip koers kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bappos

Bappos


Aantal berichten : 782
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 32

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimewo 21 sep 2016, 18:44

Gewoon via skype mee vergaderen terwijl je daar staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark96

Mark96


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 27

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimewo 21 sep 2016, 20:35

Oei oei dat is kut.
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimeza 04 feb 2017, 11:52

Als mensen koersen gaan bezoeken en hier foto's maken, stuur ze vooral even door naar mij voor het instagram accountje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Svennieboys

Svennieboys


Aantal berichten : 277
Registratiedatum : 13-09-16
Leeftijd : 29
Woonplaats : Breda

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimeza 04 feb 2017, 13:26

dark-knight schreef:
Als mensen koersen gaan bezoeken en hier foto's maken, stuur ze vooral even door naar mij voor het instagram accountje!

Enkel wielrennen of ook veldrijden?
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimeza 04 feb 2017, 13:32

Veldrijden mag ook wat mij betreft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Worsteman

Worsteman


Aantal berichten : 218
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 24

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimeza 04 feb 2017, 14:14

Ik heb nog wel een leuke van de Tourstart van Utrecht, weet niet of je daar nog iets aan hebt?
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimeza 04 feb 2017, 14:22

Ik denk dat we op dit moment niet zoveel kunnen met een foto van de Tour van 2015. Die kunnen we wel bijvoorbeeld gebruiken een week voor de tour, maar op dit moment hebben we daar niet zoveel aan.

Idem met Giro foto's uit Apeldoorn, P-R foto's, AGR foto's etc..
Terug naar boven Ga naar beneden
Bappos

Bappos


Aantal berichten : 782
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 32

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimeza 04 feb 2017, 17:45

Ik heb nog wel wat foto's ook!!
Dit jaar ga ik wat koersen in NL bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Worsteman

Worsteman


Aantal berichten : 218
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 24

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimezo 09 apr 2017, 09:39

Zo in de auto naar PR, onderweg ook nog stoppen bij de Muur van Geraardsbergen. Sta bij sector 4, de Carrefour de l'Arbe. Zin in!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brain Freeze

Brain Freeze


Aantal berichten : 437
Registratiedatum : 10-09-16

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimezo 09 apr 2017, 11:13

Veel plezier. Staan daar dan ook schermen of mis je de koers dan eigenlijk als je daar staat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Quechua

Quechua


Aantal berichten : 680
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rotterdam

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimezo 09 apr 2017, 13:05

Gaaf, benieuwd naar de beelden!
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimezo 09 apr 2017, 13:44

Volgens mij is dat een jaarlijks uitje in huize worsteman :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Worsteman

Worsteman


Aantal berichten : 218
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 24

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimezo 09 apr 2017, 22:16

Dit was al de 3e keer idd, ga altijd met een maatje. Volgend jaar weer! En er stond een radio in de buurt, dus koers kunnen volgen. De finish uiteindelijk op een klein tv'tje kunnen zien, helemaal mooi dus!
Terug naar boven Ga naar beneden
nonkel jos

nonkel jos


Aantal berichten : 592
Registratiedatum : 29-12-16
Woonplaats : Brussel

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimema 10 apr 2017, 01:30

Volgend jaar gaan we met een Grupetto-bus!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brain Freeze

Brain Freeze


Aantal berichten : 437
Registratiedatum : 10-09-16

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimezo 02 jul 2017, 01:30

Nog meer mensen in Düsseldorf geweest? Vond het qua sfeer allemaal wat minder dan in Utrecht en Apeldoorn. Geen muur van geluid zoals daar het geval was. Sterker nog, op zo'n 500 meter van de finish kon je gewoon nog makkelijk een plekje uitzoeken. Ik weet niet of het per se lag aan het weer of meer aan het toch wat onwennige Duitse publiek.

Opvallend was juist dat mensen veel lyrischer waren over het feit dat ze bijvoorbeeld Rick Zabel hadden gezien dan Peter Sagan, terwijl die 2 na elkaar reden. Begin je je toch af te vragen hoe bekend de huidige toppers zijn voor de wielerleek daar, terwijl ze de naam Zabel ongetwijfeld nog kennen uit het verleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quechua

Quechua


Aantal berichten : 680
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rotterdam

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimezo 02 jul 2017, 16:02

Niet eens over gedacht, druilerig weer, lastig daar komen en lelijke stad Wink

Maar goed, wel tijdrit natuurlijk.
Heb je foto's?

Ja dat wielrennen moet gewoon weer wat gaan leven daar, is lang geleden. Dit soort dingen helpen daarbij. Maargoed de renners zeggen zelf ook dat niets kon tippen aan de Tourstart in Utrecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimezo 02 jul 2017, 17:41

Niet al te ver, maar gewoon kloteweer, dus niet gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brain Freeze

Brain Freeze


Aantal berichten : 437
Registratiedatum : 10-09-16

Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitimema 03 jul 2017, 22:53

Geen foto's gemaakt, weet uit ervaring dat die bij mij nooit echt de moeite zijn. Persoonlijk vind ik het zelfs vervelend, al die mensen met uitgestoken armen op het parcours om een fotootje te maken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wielrennen live bekijken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielrennen live bekijken   Wielrennen live bekijken Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wielrennen live bekijken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerpoules :: Wielrennen :: Wielercafé-
Ga naar: