Wielerpoules
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Grupetto: Wielerpoules voor en door wielerliefhebbers - van de Tour Down Under tot de Tour de Guangxi.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Volg ons op of voor nieuwe updates. Chatten met andere wielervolgers op Skype? Join de chat!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Contact
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 44. Dit aantal is bereikt op di 06 feb 2018, 19:40.
Deadlines
April
3: Dwars door Vlaanderen
7: Ronde van Vlaanderen
8: Itzulia Basque Country
14: Paris-Roubaix
16: Presidential Cycling Tour of Turkey
21: Amstel Gold Race
24: La Flèche Wallonne
28: Liège-Bastogne-Liège
30: Tour de Romandie

Mei
1: Eschborn-Frankfurt
11: Giro d'Italia
12: Amgen Tour of California

Juni
9: Critérium du Dauphiné
15: Tour de Suisse

 

 Praattopic

Ga naar beneden 
+9
nonkel jos
Betse Jol
Brain Freeze
dark-knight
Bappos
Luuuuuuukk
Mark96
Worsteman
glenn485
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Praattopic   Praattopic Icon_minitimema 12 sep 2016, 17:39

Zo, dit forum staat er ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Worsteman

Worsteman


Aantal berichten : 218
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 24

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimema 12 sep 2016, 21:36

Gezellig!
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimewo 21 sep 2016, 13:00

Praattopic 242sgp5

Google zat op ons forum Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Worsteman

Worsteman


Aantal berichten : 218
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 24

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimewo 21 sep 2016, 17:33

Wat komen die hier nou doen :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark96

Mark96


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 27

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimewo 21 sep 2016, 20:36

Die zien het succes en willen het kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuuuuuukk




Aantal berichten : 1066
Registratiedatum : 13-11-16
Leeftijd : 31

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimezo 13 nov 2016, 22:38

Goedenavond!
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimeza 19 nov 2016, 10:28

Hoi hoi! Volgens mij kom jij niet mee over van het tw forum zoals de rest he? Als dat inderdaad het geval is, hoe heb je ons dan gevonden? Ben ik opzich wel benieuwd naar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuuuuuukk




Aantal berichten : 1066
Registratiedatum : 13-11-16
Leeftijd : 31

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimeza 19 nov 2016, 16:25

Hallo Glenn (neem ik aan), ik heb vroeger ooit tw gespeeld en keek toevallig eens op het forum of er nog leuke spellen waren waar ik aan mee kon doen. Toen via via hier terecht gekomen. Zijn 'buitenstaanders' wel welkom?
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimeza 19 nov 2016, 16:43

Zeker! Graag zelfs. Daarom hebben we dit forum ook opgebouwd, we wilden dit niet laten uitsterven en daarom via een eigen forum proberen het wat zichtbaarder te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bappos

Bappos


Aantal berichten : 782
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 32

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimezo 04 dec 2016, 10:20

Zo na een tijdje afwezigheid, ga ik weer proberen hier te komen!
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimema 02 jan 2017, 18:44

Misschien is het een ideetje dat we voor iedere belangrijke wedstrijd (Parijs-Roubaix, grote rondes, etc...) een voorbeschouwing plaatsen en een link ernaar op twitter zetten? Niet per se met kanshebbers e.d., maar meer om het parcours uit te lichten, vorige edities bespreken, hoeft niet al te lang te zijn. Lijkt me wel leuk en kan ook leiden tot meer gebruikers hier.
Een seizoensvoorbeschouwing zo voor de WT start kan ook wel leuk zijn, geen idee of daar verder interesse voor is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bappos

Bappos


Aantal berichten : 782
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 32

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimema 02 jan 2017, 20:15

Lijkt mij een goed idee ja!
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimedi 03 jan 2017, 12:26

Klinkt opzich wel leuk, enkel moet je voor 1 ding opletten hierbij. Eens je begint aan voorbeschouwingen voor grote koersen moet je dat altijd blijven doen, dit zal verwacht worden bij elke grote koers dan. Ook vind ik een voorbeschouwing zonder kanshebbers beetje onzinnig eigenlijk :p. Dat is net het punt van een voorbeschouwing, dat je vooraf kijkt welke renners kunnen winnen. Ik snap vanwaar het komt dat je dat er zou willen uitlaten, maar ik denk dat als je het enkel bij de grote koersen doet je sowieso enkel de namen zult noemen die iedereen wel kent. Maar misschien een soort verdeling maken met enkele wie welke koers doet? Zo wordt geen enkele grote overgeslagen.

Een seizoensvoorbeschouwing zie ik wel zitten, misschien het wat opsplitsen in 3? Met dat we hier met Belgen en Nederlanders zitten wordt er vooral daarnaar gekeken. Misschien dat ik dan een seizoensvoorbeschouwing voor de Belgen schrijf, iemand anders over de Nederlanders en dan eentje internationaal?
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimedi 03 jan 2017, 13:30

Je hebt wel gelijk met die kanshebbers, die kunnen we er inderdaad wel bij doen. Een kalender waarin we een beetje opstellen wie van welke koers een voorbeschouwing schrijft, kan inderdaad ook wel handig zijn. Moeten we wel van te voren even duidelijk hebben welke wedstrijden we allemaal gaan voorbeschouwen en wie er allemaal een voorbeschouwing zouden willen schrijven. Ik zou zeggen MSR, RvV, PR, LBL, Lombardije en de grote rondes sowieso. Als het een succes is kunnen we dan misschien ook nog AGR, Waalse Pijl en San Sebastian erbij doen.

Goed idee ook om die seizoensvoorbeschouwing in 3 delen te splitsen, anders gaat de focus onbewust toch wel wat meer naar de Nederlanders/Belgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Worsteman

Worsteman


Aantal berichten : 218
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 24

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimedi 03 jan 2017, 14:34

Leuk idee, maar wordt het dan niet hetzelfde als de voorbeschouwing van WF? Dan voegt het niet zo heel veel toe lijkt me?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brain Freeze

Brain Freeze


Aantal berichten : 437
Registratiedatum : 10-09-16

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimedi 03 jan 2017, 14:50

Ik vind het wel een leuk idee om bij grotere koersen een artikeltje te hebben, maar ik denk dat een voorbeschouwing zelf niet onderscheidend genoeg is. Zijn op dit moment namelijk al redelijk wat wielersites die dit hebben (Wielerflits, Cyclingquotes, Inner Ring etc.). Kunnen ook denken aan een iets andere invalshoek, zoals een achtergrondverhaal van een van de topfavorieten of terugblik op een mooie editie van vroeger. Genoeg te bedenken in ieder geval. Als het maar genoeg nieuw en verfrissend is lijkt me.
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimedi 03 jan 2017, 22:31

Vind ik zeker geen slecht idee op die manier. Als andere mee willen schrijven door het jaar heen hieraan, graag!
Terug naar boven Ga naar beneden
Betse Jol

Betse Jol


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 10-09-16

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimedo 05 jan 2017, 15:26

Ik wil zeker meeschrijven, komt mij zelfs goed uit dan!
Terug naar boven Ga naar beneden
nonkel jos

nonkel jos


Aantal berichten : 592
Registratiedatum : 29-12-16
Woonplaats : Brussel

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimedo 05 jan 2017, 15:29

Ik doe zeker ook mee Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bappos

Bappos


Aantal berichten : 782
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 32

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimedo 05 jan 2017, 19:53

Kan jij wel een beetje schrijven dan Nonkel Jos???
Terug naar boven Ga naar beneden
nonkel jos

nonkel jos


Aantal berichten : 592
Registratiedatum : 29-12-16
Woonplaats : Brussel

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimedo 05 jan 2017, 20:32

Tis maar wat je schreiven noemd!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Worsteman

Worsteman


Aantal berichten : 218
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 24

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimedo 05 jan 2017, 22:28

Ik zou het wel leuk vinden om te lezen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimevr 06 jan 2017, 12:51

Ik wil uiteraard ook wel meeschrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimeza 14 jan 2017, 20:36

Ik heb een ideetje om een seizoensvoorbeschouwing te schrijven, maar toch ietwat anders dan een gewoon stuk tekst. Ik had gedacht aan een interviewstijl achtig iets. Ik bereid een hoopje vragen voor (andere kunnen natuurlijk ook leuke vragen insturen), stuur die naar iedereen hier die wil helpen, die ze dan beantwoorden en dan pak ik er de 4 a 5 leukste antwoorden per vraag uit. Goed idee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Worsteman

Worsteman


Aantal berichten : 218
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 24

Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitimeza 14 jan 2017, 20:55

Dat klinkt best leuk ja!

Ik zal trouwens mijn twitter account zodirect ontstoffen en ons accountje gaan volgen !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Praattopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Praattopic   Praattopic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Praattopic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerpoules :: Overig :: Off topic-
Ga naar: