Wielerpoules
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Grupetto: Wielerpoules voor en door wielerliefhebbers - van de Tour Down Under tot de Tour de Guangxi.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Volg ons op of voor nieuwe updates. Chatten met andere wielervolgers op Skype? Join de chat!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Contact
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 44. Dit aantal is bereikt op di 06 feb 2018, 19:40.
Deadlines
April
3: Dwars door Vlaanderen
7: Ronde van Vlaanderen
8: Itzulia Basque Country
14: Paris-Roubaix
16: Presidential Cycling Tour of Turkey
21: Amstel Gold Race
24: La Flèche Wallonne
28: Liège-Bastogne-Liège
30: Tour de Romandie

Mei
1: Eschborn-Frankfurt
11: Giro d'Italia
12: Amgen Tour of California

Juni
9: Critérium du Dauphiné
15: Tour de Suisse

 

 Wielerpraatjes

Ga naar beneden 
+11
Mark96
glenn485
Quechua
Brain Freeze
nonkel jos
TheTourminator
Bappos
dark-knight
Agloven
Eyeofdevil
Worsteman
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Mark96

Mark96


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 27

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimedo 22 sep 2016, 17:49

Het topic voor de algemene wielerpraatjes.

Ik zit mij bijvoorbeeld te verbazen over Duitsland. Aan het begin van het jaar dacht ik: die pakken het WK sowieso wel. Of met Greipel of Kittel en mochten die het niet doen kan Degenkolb het nog doen. Nu begin ik toch te twijfelen. Sagan op dit moment de grootste kanshebber?
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimedo 22 sep 2016, 18:19

Mijn nummer 1 is momenteel absoluut Cav. Heeft dit jaar meermaals getoond dat hij een van, zoniet de snelste is. Kan heel goed waaierrijden. Is heel slim bezig momenteel door niet in de Eneco te zitten eigenlijk. Voor de groten valt daar gewoon meer te verliezen dan te winnen momenteel. Kan me niet voorstellen dat Kittel en Kristoff bvb hier met veel vertrouwen uitkomen. Nee, Cav gaat ergens rijden waar weinigen hem volgen om zijn vorm op te krikken, na 10 jaar aan de top heeft hij die bevestiging niet meer nodig. En dan komt daar nog eens zo'n heerlijk team bij. Thomas, Stannard, Rowe en Cummings kunnen elke groep terughalen. En Blythe als sprintaantrekker die ik in zelfs de zwaarste omstandigheden nog zie in waaier 1 overleven met Cav. Voor mij dus Cav op 1
Terug naar boven Ga naar beneden
Worsteman

Worsteman


Aantal berichten : 218
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 24

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimedo 22 sep 2016, 18:45

Als je het zo stelt is Cav idd kandidaat nummer 1. Zelf ben ik benieuwd wie de coach van Duitsland kiest, aangezien je toch een van de twee moet kiezen. Zelf zou ik Greipel kiezen, overleeft een lastigere wedstrijd beter en is daardoor een veiligere keuze dan Kittel, die ik wel sneller acht. Kittel krijgt het ook moeilijk als hij niet perfect wordt afgezet, wat sws moeilijk wordt voor Duitsland (neem ik aan).

Groenewegen ook een kanshebber natuurlijk, heeft ook wel baat bij een hardere koers, weet echter niet of hij kan waaierrijden. Hij krijgt opzich een prima team mee.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mark96

Mark96


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 27

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimedo 22 sep 2016, 19:00

Groenewegen hebben we nog geen idee van na een race van 250km. Daarnaast is een eendagswedstrijd compleet anders dan een etappekoers zoals de Eneco Tour. Het is echt een slachtveld en de hele dag rammen (denk ik). Ik ben bang dat het voor Groenewegen nog te vroeg komt.

Cav vind ik erg lastig te oordelen. Maar als ik zag hoe hij piekte naar de Tour en opeens zoveel etappes won, erg knap. Toch hoop ik er niet op, maar dat is meer omdat ik totaal geen fan ben van Cav. Zou wel kunnen leven met Kristoff ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyeofdevil

Eyeofdevil


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 11-09-16

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimedo 29 sep 2016, 20:14

Laatst wilde ik dit forum zoeken op Google, maar hij stond er niet tussen...

Zijn wij zo onbekend? Haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Worsteman

Worsteman


Aantal berichten : 218
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 24

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimedo 29 sep 2016, 22:42

De bot van Google komt weleens langs, maar helaas baat dat niet.. dat komt pas als we een eigen domeinnaam nemen denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimedi 04 okt 2016, 12:39

Tegenwoordig is het al te vinden als je op grupetto forumotion zoekt. Hoe meer je site dan bezocht wordt hoe hoger het in rank komt en dan kan het bvb ook gevonden worden via grupetto of via forumotion ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyeofdevil

Eyeofdevil


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 11-09-16

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimedi 04 okt 2016, 20:41

glenn485 schreef:
Tegenwoordig is het al te vinden als je op grupetto forumotion zoekt. Hoe meer je site dan bezocht wordt hoe hoger het in rank komt en dan kan het bvb ook gevonden worden via grupetto of via forumotion ofzo.

Nu wel inderdaad, op 29 september nog niet. Er zit dus al vooruitgang in!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark96

Mark96


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 27

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimedi 04 okt 2016, 22:37

Ben ik de enige die nu vol in zijn wielerdip zit? Ik check weinig nieuws en kom weinig op dit forum (tw al helemaal niet). Zal in november wel weer opkomen ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Worsteman

Worsteman


Aantal berichten : 218
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 24

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimewo 05 okt 2016, 16:52

Typische dip is dit, na Lomardije valt er niet zoveel meer te beleven. WK wordt nog wel leuk (hoop ik dan), maar daarna is het weer wachten op januari. Kan nooit wachten tot de TdU begint!!
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimewo 05 okt 2016, 17:32

Ik doe niet aan dipjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark96

Mark96


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 27

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimewo 05 okt 2016, 21:47

Zoiets dacht ik al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Agloven

Agloven


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 10-09-16

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimedi 18 okt 2016, 19:16

glenn485 schreef:
Tegenwoordig is het al te vinden als je op grupetto forumotion zoekt. Hoe meer je site dan bezocht wordt hoe hoger het in rank komt en dan kan het bvb ook gevonden worden via grupetto of via forumotion ofzo.
Ik heb eens gegoogeld en kon het vinden onder 'Grupetto Wielerpoules', maar ook bij 'Wielerpoules' staat het op pagina 1.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luuuuuuukk




Aantal berichten : 1066
Registratiedatum : 13-11-16
Leeftijd : 31

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimewo 16 nov 2016, 18:04

Wat vinden jullie van het boek van Thomas Dekker? Ik ben zelf wel een beetje klaar met die vent. Hij probeert na zijn (grotendeels mislukte) carrière toch nog geld te verdienen aan het wielrennen maar kan me niet vinden in de manier waarop hij dit doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyeofdevil

Eyeofdevil


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 11-09-16

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimewo 16 nov 2016, 19:49

Luuuuuuukk schreef:
Wat vinden jullie van het boek van Thomas Dekker? Ik ben zelf wel een beetje klaar met die vent. Hij probeert na zijn (grotendeels mislukte) carrière toch nog geld te verdienen aan het wielrennen maar kan me niet vinden in de manier waarop hij dit doet.

Leuk en eerlijk dat die het doet. Maar ik vraag mij altijd af, of er niet wordt overdreven in zo'n boek. En je (ex)-collega's "naaien" vind ik eigenlijk ook niet erg netjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark96

Mark96


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 27

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimewo 16 nov 2016, 22:30

Ik vind het geen naaien. Ze wisten allemaal dat ze iets deden wat niet mocht. Dat nu iemand daarmee geld gaat verdienen is weer wat anders. Er zijn daarentegen wel passages die niet zouden hoeven denk ik zo. Maar nog niet zelf gelezen dus niet sure.
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimeza 19 nov 2016, 10:28

Wat mij betreft wel een beetje te laat. Het lijkt een beetje op aandacht nodig hebben. Geld ermee verdienen is het niet denk, zijn vriendin heeft meer geld dan enig ander wielrenner in zijn hele carrière kan verdienen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quechua

Quechua


Aantal berichten : 680
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rotterdam

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimewo 23 nov 2016, 14:02

Is gewoon voor het merendeel interessant, jammer dat het weer de Rabobank moet zijn waar al zoveel over naar buiten is gekomen (Rasmussen bvb).
Hij heeft overigens niemand echt genaaid, iemand als Laurens ten Dam zelfs de hand boven het hoofd gehouden - kan me overigens zo slecht voorstellen dat je niet gebruikt in een ploeg waar iedereen dat doet.

Ik heb ook wel enigszins last van een wielerdip, off-season duurt wel erg lang naar mijn zin.
Gaat trouwens sowieso iedere keer na het seizoen een probleem zijn voor dit forum denk ik, of we moeten het uitbreiden met Champions League poules etcetera.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eyeofdevil

Eyeofdevil


Aantal berichten : 679
Registratiedatum : 11-09-16

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimevr 25 nov 2016, 13:23

De off-season is wel een probleem inderdaad. Maar ik zelf vind het ook niet vervelend om even niks in te sturen.

Uit te breiden zou inderdaad een goed idee zijn voor dit forum. Champions league lijkt mij een goed idee. Dan blijf je nog regelmatig op het forum kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimewo 04 jan 2017, 12:39

Wielerpraatjes 98wm0l

Scorito, I like!
Terug naar boven Ga naar beneden
Worsteman

Worsteman


Aantal berichten : 218
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 24

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimewo 04 jan 2017, 12:50

Nou, wie maakt de poule aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Quechua

Quechua


Aantal berichten : 680
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rotterdam

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimewo 04 jan 2017, 13:26

Ik wil 'm wel weer een keertje aanmaken, of er moet iemand zijn die nog niet aan de beurt is geweest? Al hebben we nog wel even om te beslissen.

In ieder geval erg tof ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimewo 04 jan 2017, 13:35

Leuke toevoeging van scorito!
Valt er ook nog wat te doen naast de grote rondes Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Bappos

Bappos


Aantal berichten : 782
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 32

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimewo 04 jan 2017, 18:29

Maak maar aan Quechua! Op twee manier bedoel ik die zin!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bappos

Bappos


Aantal berichten : 782
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 32

Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitimema 09 jan 2017, 21:36

Westra helaas gestopt.
Had nog ergens hoop dat nu hij voor zichzelf mocht rijden wat kon laten zien, maar dit is wellicht wel de beste keuze want op zijn oude niveau was die nooit meer gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wielerpraatjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerpraatjes   Wielerpraatjes Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wielerpraatjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 9Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerpoules :: Wielrennen :: Wielercafé-
Ga naar: