Wielerpoules
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Grupetto: Wielerpoules voor en door wielerliefhebbers - van de Tour Down Under tot de Tour de Guangxi.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Volg ons op of voor nieuwe updates. Chatten met andere wielervolgers op Skype? Join de chat!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Contact
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 44. Dit aantal is bereikt op di 06 feb 2018, 19:40.
Deadlines
April
3: Dwars door Vlaanderen
7: Ronde van Vlaanderen
8: Itzulia Basque Country
14: Paris-Roubaix
16: Presidential Cycling Tour of Turkey
21: Amstel Gold Race
24: La Flèche Wallonne
28: Liège-Bastogne-Liège
30: Tour de Romandie

Mei
1: Eschborn-Frankfurt
11: Giro d'Italia
12: Amgen Tour of California

Juni
9: Critérium du Dauphiné
15: Tour de Suisse

 

 Doping in de wielersport

Ga naar beneden 
+7
Eyeofdevil
Haarlemmer
milsen
Bappos
Luuuuuuukk
Brain Freeze
Quechua
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Haarlemmer

Haarlemmer


Aantal berichten : 1295
Registratiedatum : 04-05-17
Leeftijd : 46
Woonplaats : Mooie Noorden

Doping in de wielersport - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doping in de wielersport   Doping in de wielersport - Pagina 2 Icon_minitimedi 08 mei 2018, 20:15

Tweede van team van Bajar.
Team van hem op non-actief zelfs
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Doping in de wielersport - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doping in de wielersport   Doping in de wielersport - Pagina 2 Icon_minitimedi 15 mei 2018, 08:10

Mag ik Bernal zo stilaan een beetje beginnen verdenken? Romandie was fenomenaal, Porte, Fuglsang en Roglic zijn gewoon wereldtoppers. Vandaag wint hij simpel voor Yates en Majka. Maar vooral de tijd is gewoon te imo. 2 jaar geleden reed Alaphilippe op dezelfde berg omhoog in 30:46. En ja Flip is geen geweldige klimmer maar deed het wel voor Bennett, Talansky, Sanchez,... op dat moment zeer respectabele klimmers. Nu deed Bernal het in 28:22. Maar liefst 2 minuten en 24 seconden sneller. En dat voor een 21 jarig jochie in zijn eerste seizoen in de WT. Klopt iets niet toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Haarlemmer

Haarlemmer


Aantal berichten : 1295
Registratiedatum : 04-05-17
Leeftijd : 46
Woonplaats : Mooie Noorden

Doping in de wielersport - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doping in de wielersport   Doping in de wielersport - Pagina 2 Icon_minitimedi 15 mei 2018, 15:03

Vond Hart aparter eerlijk gezegt?
Bernal deed louter laatste 4(?)km....
Maar met in achterhoofd wat Froome in grijze gebied doet, begrijp ik dat wel eerlijk gezegt.
Geen idee of met Hart die grootste deel deed, ook echt te vergelijken is met paar jaar geleden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees1881




Aantal berichten : 225
Registratiedatum : 14-01-18

Doping in de wielersport - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doping in de wielersport   Doping in de wielersport - Pagina 2 Icon_minitimedi 15 mei 2018, 22:12

Ik heb procyclingstays gecheckt, maar vorig jaar was hij ook al ongenaakbaar bergop en toen zat hik nog niet bij Sky. Bernal heeft zijn leven lang in het hooggebergte gewoond en heeft zodoende een optimale longefficientie, daarnaast weegt hij slechts 60 kg. De conditie van Hart die na het beulswerk pp kop op ook nog eens zeer kort finishte, vind ik ook verdachter dan Bernal.
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Doping in de wielersport - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doping in de wielersport   Doping in de wielersport - Pagina 2 Icon_minitimedi 15 mei 2018, 22:48

Ik vind Bernal ook niet echt verdacht om eerlijk te zijn. Dat hij het 2.5 minuten sneller doet dan Alaphilippe vorig jaar... tsja, misschien is hij gewoon beter? Misschien waren de omstandigheden beter? Misschien had hij beter knechtenwerk? Misschien gingen ze 2 jaar geleden wel veel rustiger omhoog en toonde Alaphillipe gewoon zijn puncheurskwaliteiten aan het einde van de klim.
Ik heb het niet gezien, dat moet ik eerlijk zeggen, maar verdacht vind ik het op basis van statistieken totaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Doping in de wielersport - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doping in de wielersport   Doping in de wielersport - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 mei 2018, 07:53

Bernal die anderhalve minuut wegrijdt van Yates, Majka en Van Garderen op een col van 12 km met 6.1% stijgingspercentage. Ik denk daar wat van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quechua

Quechua


Aantal berichten : 680
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 30
Woonplaats : Rotterdam

Doping in de wielersport - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doping in de wielersport   Doping in de wielersport - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 mei 2018, 23:34

Ik sluit me aan bij Glenn, dit is ongeloofwaardig goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Doping in de wielersport - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doping in de wielersport   Doping in de wielersport - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Doping in de wielersport
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerpoules :: Wielrennen :: Wielercafé-
Ga naar: