Wielerpoules
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Grupetto: Wielerpoules voor en door wielerliefhebbers - van de Tour Down Under tot de Tour de Guangxi.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Volg ons op of voor nieuwe updates. Chatten met andere wielervolgers op Skype? Join de chat!
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Contact
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 44. Dit aantal is bereikt op di 06 feb 2018, 19:40.
Deadlines
April
3: Dwars door Vlaanderen
7: Ronde van Vlaanderen
8: Itzulia Basque Country
14: Paris-Roubaix
16: Presidential Cycling Tour of Turkey
21: Amstel Gold Race
24: La Flèche Wallonne
28: Liège-Bastogne-Liège
30: Tour de Romandie

Mei
1: Eschborn-Frankfurt
11: Giro d'Italia
12: Amgen Tour of California

Juni
9: Critérium du Dauphiné
15: Tour de Suisse

 

 Wielerboeken

Ga naar beneden 
+4
dark-knight
Bappos
Brain Freeze
glenn485
8 plaatsers
AuteurBericht
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Wielerboeken Empty
BerichtOnderwerp: Wielerboeken   Wielerboeken Icon_minitimeza 25 maa 2017, 16:57

Ik zit dagelijks anderhalf uur op de trein en dan is het leuk om iets te doen. Nu ga ik dus beginnen lezen! Liefst nog wielerboeken natuurlijk. Iemand aanraders die zeker gelezen moeten worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brain Freeze

Brain Freeze


Aantal berichten : 437
Registratiedatum : 10-09-16

Wielerboeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerboeken   Wielerboeken Icon_minitimeza 25 maa 2017, 18:36

Ben zelf niet zo'n lezer, maar paar jaar terug het boek van David Millar geprobeerd. Vond dat toen wel een mooi inzicht in hoe het er toen aan toe ging in het peloton, heel openhartig over zijn eigen dopinggebruik.
Terug naar boven Ga naar beneden
glenn485

glenn485


Aantal berichten : 1309
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 31

Wielerboeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerboeken   Wielerboeken Icon_minitimeza 25 maa 2017, 18:38

Die zet ik dan zeker op mijn lijst. Eerst maar eens dat boek van Thomas Dekker lezen en dan die van David Millar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bappos

Bappos


Aantal berichten : 782
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 32

Wielerboeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerboeken   Wielerboeken Icon_minitimezo 26 maa 2017, 08:09

Boek van Tyler Hamilton is ook een aanrader
Terug naar boven Ga naar beneden
dark-knight

dark-knight


Aantal berichten : 1317
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 24

Wielerboeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerboeken   Wielerboeken Icon_minitimema 27 maa 2017, 22:28

Zelf eigenlijk nog niet echt wielerboeken gelezen, maar eentje die ik wel heb gelezen die absoluut het lezen waard is, is "Uit Koers" van Frank Heinen. Sowieso een hele fijne verteller, maar daarnaast ook gewoon een heel leuk boek.
Terug naar boven Ga naar beneden
nonkel jos

nonkel jos


Aantal berichten : 592
Registratiedatum : 29-12-16
Woonplaats : Brussel

Wielerboeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerboeken   Wielerboeken Icon_minitimedi 28 maa 2017, 10:04

Heb hier ook wel een aantal wielerboeken liggen. Zal straks eens kijken welke ik al heb gelezen en memorabel vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bappos

Bappos


Aantal berichten : 782
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 32

Wielerboeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerboeken   Wielerboeken Icon_minitimema 03 apr 2017, 18:40

glenn485 schreef:
Die zet ik dan zeker op mijn lijst. Eerst maar eens dat boek van Thomas Dekker lezen en dan die van David Millar.

Al uit? Zit zelf namelijk zeer te twijfelen of ik het boek van Thomas Dekker moet kopen.

nonkel jos schreef:
Heb hier ook wel een aantal wielerboeken liggen. Zal straks eens kijken welke ik al heb gelezen en memorabel vond.

Ik wacht geduldig af!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark96

Mark96


Aantal berichten : 514
Registratiedatum : 10-09-16
Leeftijd : 27

Wielerboeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerboeken   Wielerboeken Icon_minitimema 03 apr 2017, 22:53

Ik heb de biografie van Froome o.a. gelezen. Mooi en interessant verhaal vond ik wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
nonkel jos

nonkel jos


Aantal berichten : 592
Registratiedatum : 29-12-16
Woonplaats : Brussel

Wielerboeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerboeken   Wielerboeken Icon_minitimewo 05 apr 2017, 02:08

Ik heb onder meer Mijn Gevecht over Thomas Dekker, Mijn leven in het Duister over David Millar, Wie gelooft die renners nog? van Hans Vandeweghe, De man en zijn fiets en Kop in de wind van Wielfried de Jong gelezen, maar mijn favoriet blijft De renner van Tim Krabbé. Dat boek heb ik intussen al drie keer opnieuw gelezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Worsteman

Worsteman


Aantal berichten : 218
Registratiedatum : 11-09-16
Leeftijd : 24

Wielerboeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerboeken   Wielerboeken Icon_minitimewo 05 apr 2017, 12:36

Ah, De renner heb ik ooit voor school gelezen, leuk boek idd. Vond zelf De ereronde van de eland van Thijs Zonneveld wel leuk, maar dat kan ook komen doordat ik wel fan ben van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quid Pro Quo




Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 15-09-16

Wielerboeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerboeken   Wielerboeken Icon_minitimedi 18 apr 2017, 23:36

De Kopgroep van Mart Smeets is toch best een bijzonder boek. Ik raad deze zeker aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quid Pro Quo




Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 15-09-16

Wielerboeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerboeken   Wielerboeken Icon_minitimedi 18 apr 2017, 23:37

https://www.bol.com/nl/p/de-kopgroep/666883063/
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wielerboeken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerboeken   Wielerboeken Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wielerboeken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerpoules :: Wielrennen :: Wielercafé-
Ga naar: